پایگاه اطلاع رسانی انوارالزهرا

با مدیریت: حاج محمدهادی وحیدنیا -حج تمتع 94

پایگاه اطلاع رسانی انوارالزهرا

با مدیریت: حاج محمدهادی وحیدنیا -حج تمتع 94

پایگاه اطلاع رسانی انوارالزهرا

بیرجند - خراسان جنوبی

بایگانی

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است


مدیرمجموعه یوسف نازره 2 مکه مکرمه از اعزام عوامل اجرایی یکی ازبزرگترین هتل های مکه مکرمه از خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به ضیوف الرحمن31 شهریورماه جاری از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به سرزمین وحی خبرداد.

 آقای محمدهادی وحیدنیاگفت:18نفر از عوامل اجرایی استان شامل،مدیر،معاون، خانه دار، پذیرایی، انباردار و آشپزبرای خدمت رسانی به زائران حج تمتع  94 مستقر در هتل های انوار الزهرا مدینه منوره و یوسف نازره 2 مکه مکرمه عازم سرزمین وحی شدند.

وی بیان کرد:عوامل اجرایی  هتل انوار الزهرا درمدینه مستقر و عوامل هتل مکه پس از زیارت حرم شریف نبوی و احرام در مسجد شجره برای استقراردر هتل یوسف نازره 2 عازم  مکه مکرمه می شوند.

مدیرمجموعه یوسف نازره 2مکه مکرمه افزود:دراین هتل19 کاروان به استعداد2750 نفر زائر و عوامل ها شامل مدیر،پزشک،معاون، روحانی،دستیار، معین ومعینه و مامور پذیرایی از8 استان و17 شهرستان در این مجموعه مستقر هستند.

آقای وحیدنیا اظهارداشت:کاروان مستقردرهتل انوارالزهرا مدینه منوره ازاستان های ( گیلان، تهران، فارس، سمنان،قزوین،مرکزی) و کاروانهای مستقر در مجموعه یوسف نازره 2 مکه مکرمه از استان های آذربایجان غربی،قم،سمنان، مرکزی، گلستان،مازندران، البرز،تهران می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۳
محمد قربانی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۹
محمد قربانی

باتوجه به اهمیت شناسائی مسیرجده، جحفه، مکه از سوی مدیران و عوامل کاروانهای مدینه بعدتصویر تعیین مسیر ها ارائه می گردد ضروری است مدیران محترم کاروانهای مدینه بعدمطالعه وبررسی نقشه وآموزش های لازم جهت عوامل  خود اقدام نمایند .


با تشکر: محمد هادی وحید نیا

مدیر مجموعه انوار الزهرامدینه منوره

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۶
محمد قربانی

حجاج نسخه داروهای مصرفی خود را در سفر همراه داشته باشند

زائران حج که در حین سفر طبق روال گذشته برای ادامه درمان خود می بایست دارو مصرف نمایند، نسخه داروهای مصرفی با تاریخ جدید را همراه داشته باشند.روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با توجه به آخرین دستور العمل اعلامی اداره دارو و غذای کشور عربستان در خصوص زائران حج و عمره، حجاج گرامی که در حین سفر طبق روال گذشته ادامه درمان خود می بایست دارو مصرف نمایند، لازم است نسخه داروها را با تاریخ جدید و همچنین تشخیص بیماری، پروتکل درمانی، دوره نیاز به درمان با امضای پزشک معالج با سربرگ مرکز درمانی در طول سفر با خود همراه داشته باشند.شایان ذکر است می بایست اطلاعات مذکور به زبان انگلیسی در نسخه بیماران درج شده باشد.همچنین به زائرانی که به حج اعزام می شوند توصیه می شود به میزان مصرف حداقل 35 روز داروی مورد نیاز خود را همراه داشته باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۴
محمد قربانی

شرایط بهره‌مندی زائران حج تمتع از پوشش بیمه تکمیلی اعلام شد

زائران حج تمتع امسال می توانند علاوه بر پوشش بیمه مکمل پایه که به همه زائران ارائه می گردد، تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند.بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، زائران اعزامی به حج تمتع که همگی تحت پوشش بیمه قرار می گیرند، می توانند علاوه بر بهره‌مندی از پوشش بیمه مکمل پایه که به همه زائران ایرانی حج تعلق می گیرد، از پوشش بیمه تکمیلی زائرین که در دو طرح به آنان ارائه می گردد، بهره مند شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۱
محمد قربانی
شما سفیران و پیام آوران انقلابی بزرگ و شهیدانی سرفراز هستید، ملت‌های مسلمان دنیا چشم امید به ایران اسلامی دوخته‌اند و با زائران ایرانی به دید ویژه‌ای می‌نگرند و تمامی اعمال و رفتار ما را زیر نظر دارند از این رو کوشش کنید در این سفر زینت مکتب اهل بیت باشید و با شرکت در نمازهای جماعت حرمین شریفین و نیز اُنس با قرآن و دعا و رفتار کریمانه، عشق و محبت به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) را در دلها جاودان و پایدار نمایید.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با نزدیک شدن زمان اعزام زائران به حج تمتع، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی، نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پیامی به زائران ایرانی اعلام کرد: همه عزیزان را به خشوع و ذکر و انابه، حضور در نمازهای جماعت، مهربانی با حاجیان و میهمانان خداوند، و پرهیز از وقت گذرانیهای بیهوده دعوت می‌کنم و از شما عزیزان می‌خواهم تا فضای عطر انگیز این سفر روحانی را از انگیزه‌های دنیایی و مادی دور نمایید و دل‌های خود را به خالق متعال پیوند زنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۱
محمد قربانی

مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از آغاز توزیع بسته‌های فرهنگی حجاج به استان‌ها از فردا خبر داد.حجت‌الاسلام مسعود حاجی ابراهیمی در گفت‌وگو با فارس، از آغاز ارسال محصولات فرهنگی خبر داد و گفت: از فردا توزیع این بسته‌ها به استان‌ها آغاز می‌شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۱
محمد قربانی

راهنمای سفر زیارتی حج تمتع 94 منتشر شد

سازمان حج و زیارت راهنمای سفر زیارتی حج تمتع 94 شامل دانستنیهای ضروری حجاج را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، کتابچه راهنمای سفر زیارتی حج تمتع سال 94 شامل دانستنیها و نکات ضروری قابل استفاده برای زائران حج تمتع امسال به همت روابط عمومی سازمان حج و زیارت منتشر شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۷
محمد قربانی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۹
محمد قربانی