پایگاه اطلاع رسانی انوارالزهرا

با مدیریت: حاج محمدهادی وحیدنیا -حج تمتع 94

پایگاه اطلاع رسانی انوارالزهرا

با مدیریت: حاج محمدهادی وحیدنیا -حج تمتع 94

پایگاه اطلاع رسانی انوارالزهرا

بیرجند - خراسان جنوبی

بایگانی

مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از آغاز توزیع بسته‌های فرهنگی حجاج به استان‌ها از فردا خبر داد.حجت‌الاسلام مسعود حاجی ابراهیمی در گفت‌وگو با فارس، از آغاز ارسال محصولات فرهنگی خبر داد و گفت: از فردا توزیع این بسته‌ها به استان‌ها آغاز می‌شود.

مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری افزود: بسته‌هایی که نمونه آن را برای استفاده زائران حج به تمام استان‌ها ارسال کرده بودیم و متقاضیان بسته مورد نظرشان را انتخاب کرده بودند از فردا به مدت 10 روز در تمام استان‌ها توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: این بسته‌ها به دست نمایندگان موسسه مشعر در استان‌ها می‌رسد و مدیران کاروان می‌توانند با مراجعه موسسات مشعر این بسته‌ها را دریافت کنند.گفتنی است این محصولات فرهنگی از حیث جنسیت و تحصیلات دسته بندی شده‌اند که عبارتند از 4 گروه اصلی عموم مردم (ابتدایی و پایین‌تر)، زائران اهل مطالعه (ابتدایی تا دیپلم)، زائران با تحصیلات عالی (دانشجو تا لیسانس)، زائران با تحصیلات تکمیلی ( طلاب، فوق لیسانس و بالاتر).
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۴
محمد قربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی